Häst..

Jag är så sugen på att åka till ett ridhus och träna med Kapten. Bara det att komma iväg och jobba på grunderna, gärna för någon tränare. Skulle behöva någon som skäller på mig lite. Jag har blivit lat och rider säkert som en hösäck nu för tiden. Lite hoppning hade också varit kul, och det tror jag Kapten tycker med. 
 
 
Men för att kunna åka med Kapten någonstans behöver jag ha med Calle, för dom är transport-kompisar och Kapten kan inte åka någonstans utan han. Och om Calle ska med måste jag självklart ha med Camilla, vilket jag hade behövt ha med mig i allafall. Så vi får se om jag lyckas tjata till mig en sväng till ett ridhus inom snar framtid... Camilla, jag vet att du läser det här.... När far vi? Hehe.

Kommentarer
- Milla

Efter löning! Går med i ÅRF åsså bokar vi ridhuset. Pöss

Svar: YES! Jag älskar när du vill vara med mig och hitta på både tok och roligheter ;-) Pöss
Hanna

2015-01-20 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.