Kvällsmys

Har frusit lite om fötterna senaste stallkvällarna så tänkte byta taktik ikväll, vilket Junior upptäckte. Han tittade på mig som att han sa "Ska du verkligen gå ut med dom där på fötterna? Allvarligt?" Haha. 


Blev en härlig ridtur där Callemannen åter igen bockade loss som värsta vildhästen, så himla kul för mig i allafall. Camilla tror jag hade varit nöjd med ett lite lugnare tur, haha. 


Goskrutten fick en kort massage-genomgång då J med hundarna kom och Camilla delade ut gosaker så Kapten hade svårt att relaxa. Han är i allafall bättre i ryggen, reagerade minimalt och det är väldigt positivt. Jag är nöjd med resultatet efter två dagars massage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.