Lurad!

Igår hade jag en helt värdelös dag. Den här förkylningen jag fick direkt efter nyår hänger kvar. Efter några pigga dagar slog den ner som en bomb igårnatt igen. Försökte göra så lite som möjligt och vila, men det är inte skitlätt när man hostar så inälvorna kommer upp bit för bit. 


Tog mig i allafall upp på kvällskvisten för en barbacka skrittur med Milla på tjugo minuter och att plocka ner fler höbalar från logen. Vilket va ett måste. Det va skönt med lite luft, men sen va jag tvärdäckad igen. 

Idag började med att jag släppte ut hästarna och gjorde klart stallet. Har efter det legat på soffan och laddat upp för lite kvällsjobb på fritidsgården. Får se hur det går, brukar vara ganska lugnt så tror jag överlever. 

Love life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.