Vilken dag!

Är alldeles för trött för att skriva i detalj om den här dagen, men den innehöll bland annat en sväng med Milla för att hämta spån och sen en ridtur där Milla körde Calle och jag red brevid. Kapten hade sitt nya fina träns och var superstressad hela vägen. Så nu ska jag lista ut om det var vagnen eller bettet som gjorde han stressad. Har ridit på bett tidigare utan att han varit så här stressad men han har absolut varit lugnare med hackamore och därför har jag ju bara ridit med det senaste tiden. Han var såklart helt dyngsur när vi kom tillbaka till stallet, mupphäst. 
 
BILDBOMB.
Vissa bilder kommer från Milla som hon så snällt lånar ut till mig :) 
 
Svettiga kusar, såg knappt i all dimma som blev runtom oss.. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.