Ny vecka, igen.

 
 
Ni ska bara veta vad det händer grejer i stallet. Jag måste lägga upp en massa bilder när jag kommer hem från jobbet idag. Har fört över alla bilder till datorn redan, men där har det liksom fastnat.
 
Mannen, min andra hälft, har lämnat mig åter igen för jobb på bortaplan. Känns tungt och jag vill helst ligga under täcket för att sova bort så mycket tid som möjligt, men det funkar ju inte. Sitter just nu på jobbet och ska ta tag i allting jag behöver göra idag.
 
En liten bild från förra sommaren när Junior hjälpte mig
att bygga hage, för att muntra upp lite denna måndagmorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.