Denna måndag..

Vaknade till att Junior bestämt sig för att ta över heeela sängen efter att husse åkt till jobbet. Jag klev då upp, gjorde alla morgonsysslor samt promenerade hundarna innan jag pep iväg till kontoret på GP för några timmars jobb. Någon timme efter jag kommit hem var det strålande solsken så jag tog hundarna på en långpromenad med nio delar skog och en halv del grusväg. Det var helt fantastiskt. Njöt som fisken i vattnet av att ta småstigar, skoterleder och bara utforska lite mer av skogen runt om oss. Hundarna blev så klart hur skitiga som helst, så när vi kom hem åkte båda in i duschen med både tvål och vatten. 
 
 

Kommentarer
- Maya

Farmors fina killar

2015-03-26 @ 23:29:04
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.