Fredagsmys!

Jobbade några timmar, kom hem och fick direkt börja hjälpa J att skruva panel. Nu saknas det bara några få brädor innan det är färdigpanelat. Så jävla härligt!  Och sen eventuellt till veckan blir vattnet inkopplat. Nu går det lite framåt. 


Efter ett par timmar ute fick jag äntligen pillra mig in i stallet. Hade inget speciellt att göra så passade på att mocka lite i väntan på Angelica. Det var hennes stalldag egentligen. Men världens bästa fredagsmys för mig är nog att pyssla lite i stallet. Så vi hjälptes åt med resten och sen hängde lite i både sadelkammare och stallgång. Passade på att pyssla om min fina grabb också. Gohjärtat! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.