Ny vecka.

Till att börja med.. FY FAN, svt borde skämmas! Dom avbröt omhoppningen igår när det va max tio minuter kvar för att det dragit lite över tiden, för att sända ett helt värdelöst program. Precis efter Roffe avslutat sin runda, så som tur var så fick man åtminstone se det. Men fruktansvärt dålig stil, hade det varit fotboll eller skidor hade det säkert gått bra att fortsätta sända.. 

Det blev en ridtur på kvällen med Angelica som lånade Callemannen. Supermysigt och rätt lugnt förutom att Kapten blev lite triggad och jag fick syrebrist. Älskar verkligen att rida min häst, men när man är svag och orken inte finns där är det samtidigt svårt att njuta. Men tack A för fantastisk sällskap! 

Idag har jag bara släppt ut hästarna och gjort klart stallet. Otroligt va lugna och goa hästarna var imorse, ett ynka litet pip mellan Vinda och Dimorete.. Sen ingenting. Njöt otroligt över hur lugn och mysig morgon jag fick. Stallet gick i allafall lite smidigare nu när förkylningen går åt rätt håll, och jag blir lite piggare för varje dag. Skönt det också! 


Sen drog jag såklart en jävla vurpa på isen när jag skulle ut med skottkärran, men det gick bra ändå. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.