Solsken ☀

Blev en dryg morgon på jobbet med mycket strul. Landade hemma klockan tolv och då tog jag direkt på mig stövlarna för att dra ut i skogen med grabbarna. Ingenting livar upp en ganska trist kontorsmorgon som en promenad i solskenet med hundarna. Skulle eventuellt vara att jag ridit Kapten samtidigt då. Men med lite övning i sommar ska det nog ordna sig det med.. 


Sjukt motiverad till allt som har med mina djur att göra nu. Fullt med planer inför sommaren. Det ska upptäckas nya vägar/stigar i skogen runtom här, Kapten ska lasttränas och vi ska fara iväg på träning, Junior ska lära sig hänga med vid cykel och Joppe ska igen börja träna för att hänga med på ridturer. Blir bra det här! 

Kommentarer
- Mia

Den 25/4, Östjämten (Ammer), du får jätte gärna följa med om du vill 😃

2015-04-01 @ 23:31:50
URL: http://miaragnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.