Svordomar...

Idag har varit en riktig skitdag. Började med att jag vaknade av ren smärta, huvudet höll på att explodera. Tog den sista värktabletten jag hade hemma, tänkte att jag va stark nog att klara mig utan framöver. 

Långt senare upptäckte jag en lite bultade känsla från handen. Vet inte vad som hänt, men pekfingret har varit obrukbart idag, haha. 

Fortfarande svullen men inte lika ont, som tur är. Och världens bästa mamma har varit förbi med värktabletter under kvällen, jag va mesigare än jag trodde. Dock verkar dom inte hjälpa speciellt mycket just nu.. 

Så svarar jag inte i telefon imorgon har mitt huvud exploderat under natten och Jimmy städar upp hjärnsubstans ifrån sovrumsväggarna. Så himla arg över att jag aldrig verkar bli frisk. Nu räcker det! 

Kommentarer
- Milla

Usch, hoppas att de är bättre när du vaknar imorgon!Puss 😘

Svar: Tack, ja idag är det lite bättre i allafall 😘
Hanna

2015-03-04 @ 23:11:02
- Catta

Men fy, det ser ut att göra ont i fingret....
Vaknade med huvudvärk jag med idag, men nu är jag på jobbet och kämpar på, kanske va dumt känner jag. Jävla förkylning!

Svar: Ja, lite ont gjorde det. Åh, hoppas du blir frisk i helgen. Du får ligga och äta glass så kanske det löser sig fortare ;-)
Hanna

2015-03-05 @ 07:45:14
URL: http://www.ojpon.blogspot.se
- Mia

Men AJ! Vad tusan hade du gjort? 😱😳

Svar: Det är fortfarande ett mysterium, haha. ingen som vet.
Hanna

2015-03-15 @ 23:45:34
URL: http://miaragnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.