Tiden går fort..

..när man har roligt. Det har hänt lite. Bland annat har det varit våffeldagen, så klart måste man följa traditionen och mala i sig några. 


Den sista garderoben till sadelkammaren har kommit, så igårkväll var jag där och gick igenom mina grejer till halv elva. Tog dock inget kort på kaoset för glömde både tid och rum. Det blir en bild på kvällsmys med Dimorete från i förrgår istället. Man kan inte låta bli att mysa när man går förbi. 


Jag har tokmyst med hundarna också nu när jag varit ledig några eftermiddagar. Man får passa på all ledig till man har. 


Just ja, tog en ridtur igår med Catta. På vägen hem såg vi en bil som rullat ner i diken efter att ha kanat på isen. Catta klev av för att kolla så det inte var kvar någon i bilen. Den låg inte där när vi stack ut och red, så det hade hänt under ridturen. Men som tur var va bilen tom, så personen hade tagit sig ut och förmodligen fått hjälp redan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.