Livet

Ja livet rullar på. Händer rätt mycket men samtidigt ingenting. Just idag är jag svintrött. Första dagen tillbaka på fresks. Gjorde en väldigt effektiv timme på GP, for över på fresks och fick vänta nästan en timme innan jag kunde börja jobba. Teknikgubbarna har vetat att jag skulle börja i över en månad, ändå är ingenting klart.. Aja.. 


Igår tog vi första cykelturen med Junior. Han var jätteduktig men fattade inte direkt att man inte kan busa med matte som satt på cykeln. Dock blev hela familjen riktigt trötta efter den korta turen. 


Nu håller jag på med matlagning och ska snart pillra mig ut med hundarna, efter det väntar en ridtur på skrutten min. Hoppas jag orkar med allt.. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.