6 kilometer...

Åh, vad jag äääälskar när folk inte klarar av att köra bil men ändå ska vara ute i trafiken. Idag, likt många andra dagar, hamnade jag i en kö bildad av en enda bilförare som borde lämnat bilen hemma och tagit bussen isället.. Denna personen körde knappt 70km/h på en 100-väg. Så otroligt jävla retsamt. 
 
Men humöret lättades upp relativt fort idag och det blev ännu bättre när jag fick sällskap av min kära Milla som skulle hjälpa till med mockningen av hage. Det gick superfort och var så skönt att få färdigt. Fick jag stryka en till sak på min "att-göra-lista" som råkar vara cirka 6 kilometer lång. Tack för det! 
 
Hundarna busade en sväng och Junior lyckades få en stöt av tråden idag också, haha. 

Kommentarer
- Anonym

Haha, Harry syns knappt på sista bilden med hundbuset!

2015-09-01 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.