Back in the days

Tillbakablick.. Alltid lika kul. 2013 - 2014.
 
23 septemer 2013 - Joppe var arbetsledare när vi stökade på med gården.
 
23 septemer 2013 - vi eldade lada, tänk att allt var borta till vintern.
 
1 oktober 2013 - jag upptäckte hur fina mornar vi fick, vid huset vi köpt två månader tidigare. 
 
 
 
26 september 2014 - hästarna var hemma på gården. 
 
26 september 2014 - Junior var inte så stor, haha.
 
22 oktober 2014 - det kom lite snö, för hundrade gången den hösten.
 
26 oktober 2014 - Snön var borta igen och stallet var knappt halvfärdigt. Sjukt! 
 
Jag ska ta med kameran ut idag, och fota lite. Bara för att kunna jämföra hur allt ser ut nästa år, eller året efter det. Det är svårt att förstå hur mycket jobb vi faktiskt lagt ner på vårat stall/garagebygge, men så fort jag ser bilderna kommer det tillbaka. Känslan jag hade där, när det nästan var november och vi hade absolut ingen isolering eller puts på stallet. Jag trodde hästarna skulle frysa ihjäl, haha. Lyckades dock få upp lite isolering och panel i sista sekund. 

Kommentarer
- Milla

Håller med om att de är roligt att ha bilder å jämföra med, man glömmer så lätt hur de sett ut.

Svar: Ja, kunde knappt tro det när jag tittade på det där ;) haha.
Hanna

2015-09-28 @ 09:51:11
- Milla

Men du, snö?!?! Vart e den nu då??

Svar: Inte här i alla fall.....
Hanna

2015-09-28 @ 09:52:03
- Milla

Näe, den behöver inte komma riktigt än heller, faktiskt ;) Hade glömt den kom så tidigt ifjol, även om den smälte deras ggr.

2015-09-28 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.