En grå dag.

Det regnar ute idag. Det är en typisk grå dag. Jag är sjuk. Så trist så jag dör. Försöker göra något vettigt när jag ändå ligger i mjukiskläder på soffan, så har tagit hand om lite tvätt. Dock är tvättmaskinen klar sen en timme tillbaka och jag har ännu inte orkat kliva upp för att fortsätta. 
Jag var på jobbet imorse, en kort sväng. Innan jag insåg att det är bäst att fara hem. Men vad ska man hitta på nu då? Ligga som en säl och hoppas det går över fort, ja det blir bra. Hungrig är jag också, typiskt. 

Kommentarer
- anonym

vart jobbar du? det har jag undrat länge nu =)

Svar: XL Bygg Fresks.
Hanna

2015-09-16 @ 21:46:08
- Milla

Krya <3

2015-09-16 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.