Jag älskar helg.

Man vet att det är något fel på lilleman när han sover medans man äter ostringar. Då är han verkligen sjuk, haha. Annars brukar man få dregelsträngar halva skålen. 
 
Igårkväll for jag och hundarna till mina föärldrar som bjöd på surströmming. Myspys!
 
Idag har jag varit och sagt hej till mannen som har helgjobb. Stackarn får vara där själv hela dagen. Sen tog jag och hundarna ned resten av tråden runt beteshagen, så allt som behövs göras nu är att hämta hem all tråd, badkaret och några stolp. Sen är det klart inför vintern när det gäller betet i allafall.
 
 
 
Nu ska jag ladda om med lite ny energi och sen pillra mig ner till stallet. Ska rida både Kapten och Vinda idag, det ska bli så mysigt. Med Kapten ska jag trappa upp ridturen med ännu lite mer krav och kanske tio, tolv travsteg. Vinda ska jag nog prova rida barbacka, för att bara få mysa på lite i skogen. Hörs, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.