Kvällsfilosofi.

Jag är ganska duktig på att glömma bort saker. Som till exempel ska man aldrig be mig ringa upp vid ett senare tillfälle, för det lär aldrig hända, haha. Men jag är också bra på att glömma bort allt jag borde vara tacksam för. Jag har en väldigt nära relation till min familj, är så glad för att vi samlas på söndagar och äter middag. Det betyder mycket.
Jag har en bra hälsa om jag jämför med många i min omgivning. Har en gång under hela min uppväxt haft problem med ryggen till exempel, det varade i tre dagar. Jag har lite besvär med handlederna, men ingenting som påverkar min vardag så mycket att jag känner frustration eller liknande.
Jag har så många fina minnen. Som jag lätt glömmer bort. Där får jag ta hjälp av bilder, för att bli påmind. Jag ångrar ingenting jag gjort i mitt liv, för allt som har hänt och som jag har upplevt har bidragit till den jag är idag. Stark, känslosam, tacksam och erhört lycklig. Även fast det så klart är svårt ibland..
 
 Jag och min fantastiska lillasyster, som jag älskar mest i hela vida världen. 

Kommentarer
- Mia

Det är därför man aldrig ber dig ringa upp utan bara säger att vi hörs 😉 Enklast så ju 😜👍

Svar: Haha, ja faktiskt. Jag är åtminstone medveten om det 😉 Puss
Hanna

2015-09-29 @ 12:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.