Önskelista..

Här kommer en liten del av min önskelista. Egentligen känns det dumt att lägga upp eftersom vi redan fått så mycket av så många, men på begäran så gör jag det ändå. 
 
1. Presentkort på Fresks (eller Hööks). Supertrist, I know. Men det allra bästa för oss. 
2. Från Jula: 
3. Från Hööks:
4. Skulle behöva ett diskställ också, gärna tvåvånings.
Vart ifrån det kommer kvittar, ska ha det i stallet. 
 
 
Så där! En väldigt liten del av allt jag vill ha, men det räcker. Nu ska jag klä på mig och pillra mig ner till stallet igen. Har massor att göra idag, så här kan jag inte ligga och slösa tid. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.