Toasällskap.

 

 
 
 
 
 
 
 
Ja, jag har alltid det stora nöjet att ha med Junior på toaletten på morgonen. Ibland även på dagarna om det inte finns något annat spännande för han att göra. Han följer med in och lägger sig på mattan och det är något han gjort sen han var väldigt liten. Jag tycker det är rätt mysigt. Mammagris som han är, haha.
 
Nu ska jag ta tag i jobbet, som vanligt. Sen har jag planer på att fortsätta med beteshagen när jag kommer hem och ikväll ska jag försöka ta mig ut på en ridtur om inget annat kommer emellan. Vi har fortfarande en lång lista med saker som ska göras, men samtidigt måste man pausa ibland. Får avgöra hur det blir när J kommer hem och jag kan känna av hur motiverad han är, haha.
 
Hoppas alla har en bra dag! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.