Vardag

God morgon tisdag! Idag är jag trött. Har sovit tillräckligt många timmar, men sov så sjukt gott att jag bara ville fortsätta. Men, fick pillra mig upp och åka iväg på jobbet ändå. Blivit vuxen tror jag...
 
Fick en stund över igår före middag så passade på att plocka ner lite tråd i beteshagen tillsammans med mina monster. Dom gillar att vara med men det är inte alltid jag gillar deras påhitt när vi är ute och pysslar med något. Junior bestämde sig för att ta ett bad i diket som ligger mellan beteshagarna, så han luktade avlopp när vi väl kom hem igen.. Jäkla dikesgris.
 
Här sitter jag just nu, med mina skärmar, alldeles för mycket jobb och en kopp te.
Kanske borde ta tag i allt jobb istället för att blogga, meeen så vuxen är jag inte än.. Hehe. Hoppas på att denna arbetsdag går fort. Jag är mycket hellre på hemmaplan och pysslar med betestråd eller mockar hästbajs, vilket är planerna senare idag. Milla ska komma förbi och hjälpa till med mockningen som tur är, det blir mycket roligare då.
Ha en bra tisdag allihop! Pusshej.
 
 

Kommentarer
- Anonym

Japp, ja å min "gris" kommer! De där med dikesbadning kan ju Harry ;)

Svar: Haha, ja jag är glad att Junior har kort päls mot vad Harry brukar ha när han tar en simtur i surdiket..
Hanna

2015-09-01 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.