Hundarna då?

Började dagen med stallet, så nöjd över förbättringen av linfrögivan som R får nu. Märker redan skillnad och att jag bytt spån till balar har gjort sitt också. Nöjd! Tog en sväng till utkiksplatsen också. Fina hagar dom har kusarna, såg spår som tyder på att dom faktiskt gått upp där nu. Sist jag provade var det isbacke som gav tydliga blåmärken, haha. 
 
 
 
Hundarna då? 
Jo dom är nöjda och lever ett gott liv, tror jag. Är med på pulkaåkning, busar i djupsnön, myser så fort dom får chansen och pinkar överallt.. Haha, toppen med hanar. Men, gofisarna är fortfarande mina älsklingar. Vad vore livet utan dom? 
 
Min vackra väktare, som även vaktar när man är på toa... Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.