Hästigt!

Har precis haft en fantastisk dag fylld med häst. Började med att vakna före klockan så gick ner för att släppa ut Robban och Vinda i morgonmörkret. Gick upp till huset igen för lite nyhetsmorgon, en kopp te och mys med familjen.

Mitt på dagen gjorde jag lite stallsysslor och välkomnade våra nya hyresgäster, Gabby med hästen Idun. Robban blev överlycklig av sällskapet! Dom fattade genast tycke för varandra vilket var fantastiskt på alla sätt och vis! 😍

Sen var vi iväg på vårat hemliga uppdrag också.. Att åka iväg för att kika på en häst åt min kära vän Camilla. En halvbror till Robban. Det var såå kul att få vara med.

Hästen med världens snällaste ögon.. Inga beslut är fattade, men vi (jag och Robban) hoppas så klart.. Hehe.

Avslutade till sist dagen med att ta in hästarna tillsammans med Gabby. Robban fick sig en omgång med borsten i vanlig ordning.. Haha, jäkla lortgris han har blivit alltså.

Nu ska jag sova, blev en fullspäckad dag så både kropp och knopp är sjukt trött. Godnatt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.