Måndagen

Knäckt, totalt knäckt är jag just nu. Jimmy's förkylning smittade visst, så nu när han blivit frisk går istället jag runt och snörvlar. Är så trött och precis varenda kroppsdel värker..

Men jag ska inte klaga, hade ju tur att få ta sovmorgon med mina små grisar och sen tillbringa ett par timmar nerbäddad i soffan med en kopp te. Nu alldeles strax ska jag bege mig ner i stallet och ta emot hovslagaren som ska få fila till skruttens hovar. Han har gått barfota sen förra skoningen och det har gått superbra! Får fortsätta så fram till nästa skoning, då ska det nog på skor med broddar och gummisula direkt.. Åh, snart vinter! ❄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.