Ordningen återställd

Vilken lycka när hussen äntligen klev innanför dörren igår. Jag hängde krampaktigt fast vid han resterande del av kvällen. Även Joppe kröp fram från sin gömma för att få gosa.

Lite nöjd hund? Haha..

Det fanns en hel del sömn att ta igen, så blev en lagom tidig kväll och jag har sovit som en kung. Totalt däckad och sjukt frustrerad vid varje obligatorisk pinkpaus inatt.

Måndag. Mannen har såklart styrt iväg på jobbet och jag ska pillra mig ur sängen för lite frukost strax. Ikväll ska hästarna stallas in för första gången denna höst, så med överdriven lycka ska jag gå ner och pyssla där under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.