Mamarazza's

Efter mötet med Toro har vi bestämt oss för samma kennel som han kommer ifrån. Vi hade tittat in på Mamarazza's hemsida tidigare, men att bara bläddra på hemsidor gör det ganska svårt att veta vilken man ska välja. Tina och Göran berättade om lite olika kennlar och efter att ha hört vad dom hade att säga plus eftersom vi älskade Toro så bestämde vi oss. 
 
Vi började med att fråga Tina och Göran, tror ni att vi skulle bli bra valpföräldrar? Och det trodde dom, vilket kändes otroligt lättande och bra. Då kände vi att det var dags så vi tog kontakt med Pia som har Mamarazza's kennel i Nynäshamn. 
 
Nu sitter jag här och har nästan blivit besatt av bilder på två otroligt fina hundar och förmodligen blivande föräldrar till våran valp. Låt mig presentera..
 
 
Corragio Strega Della Nerezza
(Kallas för Strega)
 
 
 
och..
 
 
Mamarazza's Gioberto Di Niente
(Kallas för Gio)
 
 
Åh, vad jag längtar tills vi får träffa dom! 
 
 
 
(ps. Jag har fått tillåtelse ifrån Pia själv att låna bilderna till min blogg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.