Tidig morgon för en kvällsmänniska

GÄSP! Idag klev jag upp tillsammans med sambon, vilket var kvart över 6 imorse. Det händer typ... aldrig. Jag är absolut ingen morgonmänniska. Det tar flera timmar innan jag vaknar till liv när man kliver upp så tidigt. Men eftersom vi hade bokat virkeshämtning vid 7tiden var det bara att pillra sig upp.
 
Mötte hästarna påväg till bilen och Kapten tittade på mig som om han sa "Va fan, är du vaken nu? Jag måste se i syne. Zombien är vaken!". Även Junior tittade på mig som om jag vore knäpp.

Men nu, mina damer och herrar! Har vi hämtat hem innertaket till stallet, så förhoppningsvis vill sambon göra mig sällskap och börja spika upp det redan ikväll. Hoppas, hoppas. Jag blir väldigt ivrig när det kommer hem något nytt. Även ytterdörrarna till stallet kom med leverans imorse. Så helst hade både taket och dörrarna blivit monterad till de att jag slutar jobbet, men några såna magiska grejer händer nog inte.

Kommentarer
- Maya

Träffade killarna idag och oj vad minstingen vuxit

2014-08-27 @ 22:16:15
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.