Dagen på stan med mormor var kanon, hon var tacksam och nöjd över allt jag gjorde för henne. Vilket utan tvekan är det bästa man kan få höra en dag som den här. Hon hittade sin nya sommarjacka plus lite andra fina tröjor och som tack bjöd hon på fika. Fick mig även ett par nya sommarsulor, svarta tygskor. Yesbox, nu får det gärna bli torrt. 
 
 
Efter några timmar på stan for jag till MajBritt och plockade upp min älskling, Molly. Vi packade in allt i bilen och sa hejdå, väl hemma låg vi på mattan i köket en lång stund och bara myste. Hon är min tills torsdag och det känns helt fantastiskt. 
 
Vi tog en eftermiddagstur i skogen också. Molly for fram över snön på rygg?!.. Haha. Hon sprang och kastade sig själv över snön så hon gled fram. Gnussade pälsen i den lilla snön som är kvar och sprang som en tok av lycka, fram och tillbaka. Det var så otroligt härligt att vara tillbaka i skogen, det händer inte så ofta när jag tar promenader själv. Jag va helt lyrisk av lycka jag med. Länge sen jag kände mig så glad och fri. 
 


 
Längtar till imorgon, då fortsätter skogspromenaderna. Men idag hade jag helt fel skor, så fick ta av mina blöta strumpor (som hamnade längst fram som en knöl i skorna) och stoppa dom i fickan, Haha. Imorgon blir det bättre skor och en ännu lite längre tur. Mer lycka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.