Du gör mig glad

Har haft en annan bubbla runt mig i någon vecka nu. Min Grey's bubbla. Har lyckats slösa oändlig tid på att gå igenom Grey's Anatomy serien, är alltså inne på sjunde säsongen nu. Ha, rätt tragiskt ändå men samtidigt fruktansvärt underhållande. Man kan skjuta undan allt annat bara för att få sitta i sin lilla bubbla ett tag till och titta på liv som inte finns egentligen, men spänningen är en rätt skön känsla. Det händer något. Jag lyckades även dra in Jimmy i min lilla bubbla, vilket var rätt mysigt.
 
Eftersom jag började igår med en promenad fortsätter jag idag med att förhoppningsvis ta mig iväg på gymmet. Skulle kännas helt fantastiskt efteråt, att jag lyckades ta mig iväg helt själv utan en spark i arslet. Men vad är chansen att jag lyckas? Det är ju jobbigt och svettigt att åka på gymmet, vilket inte direkt är min favoritsysselsättning. Göra slitmärken i soffan däremot, det är verkligen min grej. 
 
 
 
i b l a n d   k r ä v s   s å   h i m l a   l i t e  ♥
hanna&terese, balen 2011
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.