Shoppa inredning

Jag fick med mig mor på en vända till Jysk och Mio under lunchen, dels för att få lite frisk luft och dels för att vi båda letar efter inredningsdetaljer. Hon hittade täcken och kuddar på Jysk, plus en tavla från Mio. Jag lyckades hitta en silverfärgad spegel med nedsatt pris på Jysk, superläcker. Dock skulle det komma in nya imorgon eller torsdag så jag fick boka en. Den är 72 cm bred och 162 cm hög (visas liggande på bilden). 
Bilden ger ingen rättvisa i hur färgen på den egentligen ser ut. 
 
 
3 dagar kvar att jobba på XL Bygg Fresks. 5 dagar kvar tills Jimmy kommer hem. 
8 dagar kvar till lönen trillar in på kontot. 15 dagar kvar tills vi får börjar flytta. 

Kommentarer
- Cathie

Tack så mycket!

Vilken fin spegel! Jag letar efter en sån där fast vit :)

Svar: Det finns vita också :)
Hanna

2013-07-16 @ 15:19:30
URL: http://cathie.se
- JennyM

Sv: Haha jaa! Jag kollade också på sporrarna, det ser väl sådär ut. Men om man kikar noga så ser man faktiskt aldrig att dom nuddar hästen.. Får hoppas på det iaf ;) Hemskt snäll häst vilket fall! :)

2013-07-17 @ 02:14:49
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.