Färdig för idag

 
Jaha, snart dags att lägga sig igen. Jobbat några sega timmar och sen syndade jag på vägen hem.. Svängde förbi macken och köpte en french hotdog plus en coca cola, vilket va evigheter sen jag drack. Och gud så gott det var! Jag har dock lovat mig själv att inte slösa pengar på onödiga småsaker den här månaden eftersom jag inte får direkt stor slant efter att ha varit arbetslös. Men efter att ha ätit den fick jag bara lite ångest. Jag hade ju ändå inte ätit någon middag och allt som fanns hemma låg i frysen, vilket betyder minst en timme att tina fram.
 
För tillfället har jag precis lagt på efter att ha sagt godnatt till mitt hjärta som måste sova tidigt så han orkar jobba hela dagen imorgon, stackarn. Själv är jag ledig och ska ta en sovmorgon, för att sen ta det lugnt hela dagen tror jag. Har ju städat och tvättat allt nu, så finns väl ingenting att göra på en onsdag.
 
Men det märks väl. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.