Fredag igen.

Efter att ha legat i sängen alldeles för länge idag fick jag en impulskänsla som jag var tvungen att följa. Så jag for och solade. Det var hur härligt som helst. Men jag trodde aldrig att jag skulle bränna mig av 20 minuters solning.. Vilket jag gjorde, på rumpan av alla ställen. Mysigt. Har aldrig bränt mig när jag solat solarium förut, och då har jag solat 30 minuter. I och för sig är det cirka två år sen jag solade sist.
 
 
Senare hade jag tänkt ta en powerwalk. Men icke. Bor man i Jämtland blir utomhusplanerna väldigt sällan som man vill, för idag har det snöat. Så att gå omkring i snöoväder kändes inte speciellt lockande. Blev faktiskt rätt peppad att åka till gymmet bara därför, så då gjorde jag det. Det gick bra! 
 
Nu har jag duschat och smörjt in hela kroppen med den fetaste hudkrämen jag kunde hitta. Dags för en öl och lite film innan det är dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.