Torsdag del.2

Jo, jag tog mig iväg en sväng idag. Tog med mig mormor på KlädDax för att titta lite. Snokade upp ett ställ med rea-varor där jag hittade en lång shorta och ett vitt linne som fick följa med hem. 50kr styck, tänk vilken lycka för min snåla plånbok.
 
Var iväg och tränade så klart, men det gick dåligt idag. Kände mig trött och blev fort illamående, så blev inte lika effektivt som jag tänkt mig. Imorgon blir det en powerwalk istället för att åka på gymmet. Man måste variera sig lite så det inte blir långtråkigt. 
 
Nu titta på Mulan (disneyfilm) och sen sova, så tiden går fort.. 
 
 
Oj, höll på att glömma. Idag var första dagen sen Jimmy for som jag faktiskt lagade mat till mig själv. Duktigt! Det blev till och med en matlåda, så har lunch eller middag imorgon. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.