Ny dag, nytt humör

Tänkte jag skulle ta en rejäl sovmorgon så jag åtminstone blev helt utvilad och kanske kunde släppa lite spänningar som jag haft i kroppen dom senaste dagarna. Dessvärre vaknade jag klockan 8.55 och kunde inte somna om. Efter lite morgonmys med hjärtat så pillrade jag mig upp och insåg att det hade snöat, jättemycket. Man kunde inte ens se bilen från övervåningen, den var helt vit. Mysigt! 
 
 
Det känns att det är en ny dag med nya möjligheter. Allt känns bättre idag. Vi kommer klara av allt. Allt kommer gå vägen. Och till våran börjar vi bygga stall, så är det bara :) Godmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.