Fortsätter med stallbygge.

Nu har vi gjort fem varv, bara tio kvar. Det går väldigt långsamt, men vi kan bara mura på helgerna och jag har jobbat flera helger i rad nu och det är väldigt trist att stå där själv så Jimmy gör inte lika mycket då. Men idag lyckades jag hinna med några sten efter jobbet då jag slutade klockan 15.30. Måste bara hitta motivation att komma igång på allvar igen dom dagar man är ledig. 
 
(Bild från 18/5)
 
Har hunnit handla lite grejer in till stallet som täckeshängare och även fått en massa saker av vänliga människor. Att handla grejer till stallet skulle jag kunna göra hela dagarna, det är så roligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.