Lördag, igen.

I torsdags kom hovslagarn, så grabbarna fick på sig broddar. Önskar det kunde komma in en till häst så man kunde sätta igång med ridningen på allvar igen. Dels för sällskapets skull men också för att Calle inte ska bli lika tokig när Kapten försvinner ur hagen. 


Imorse smög jag ur sängen och det va genast en liten gris som tog min plats. Upp för att släppa ut hästarna och göra färdigt stallet, sen när jag kom in igen hördes inte ett knyst. Hundarna och gubben snarkade fortfarande ikapp när jag kom upp till sovrummet, jäkla tröttmössor. 


Idag har vi inga planer än, men funderar på att ta en vända till stan och sen blir det förmodligen att bygga något på stallet/garaget i vanlig ordning. Får se. Pusshej så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.