Man måste prova allt, innan man dör

Precis kommit hem efter en hel första dag på förskola. Mitt nya jobb. Vikarie inom fritids och förskola. Det var en lugn dag men samtidigt är huvudet helt slut. Kan knappt min adress, men efter ett par gångers upprepande under dagen så kan jag åtminstone mitt namn. Det är nytt, dagarna går fort. Förhoppningsvis blir det många bokningar nu framöver så jag tjänar lite stålar, vilket jag verkligen skulle behöva. 
 
(Bild lånad från google)
 
Nu ska tröttmössan fixa middag åt sin fina man, sen mocka ur stallet och förhoppningsvis hämta lite hö. Det har ju hänt en del i stallet, och jag skaaa blogga om det. Så småningom. När jag orkar. Pusshej

Kommentarer
- Maya

Vad kul. Grattis

2014-10-03 @ 22:34:29
URL: http://mayasblogg.net
- Milla

♡♡♡

2014-10-03 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.