Nattbus

Haha, alltså mina pojkar förgyller alla mina dagar med speciellt vissa lite extra mycket. Efter att ha fått tips från en facebook-grupp så duttade jag på fil med en svamp på fönstret i garderoben som alternativ till insynsskydd. Funkade superbra och kostade mig inte en enda krona.


Men... inatt när jag skulle kliva upp för att kissa upptäckte jag att en av hundarna saknades i sängen.. Tagen på bar gärning stod Junior och slickade bort filen på fönstret.. Haha, kunde inte hålla mig för skratt så det bröt ut ett asgarv, i garderoben mitt i natten! Hade någon sett mig hade dom nog trott jag var en riktig galning. Naken, mitt i natten, i garderoben, står jag och skrattar så tårarna rinner medan Junior sitter och viftar på svansen.. 



Kommentarer
- Maya

Haha. Påhittig vovve

2014-10-31 @ 05:45:04
URL: http://mayasblogg.net
- emelie

haaaahahahha!!! varför känns det så himla typiskt dig?!

2014-11-10 @ 22:51:11
URL: http://emie.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.