BÄST! ♥

Idag var min häst helt fantastisk. Jag har aldrig varit så stolt eller haft så mycket glädje av att Kapten är min som just idag. Tiden med strul när det kommer till både lastning och körning av min häst är över. Det var superlätt att lasta, superlätt att köra han, superlätt att ta in han på det nya stället, superlätt att lasta när vi skulle fara hem. Den känslan jag hade under hela tiden var överväldigande. Som vi kämpat. Han har varit svårfångad, numera kommer han fram i hagen när jag kommer. Han har varit svårlastad, nu tog det cirka 15 sekunder. Jag vet inte vart jag ska göra av alla dom här starka känslorna för min fina bästa häst.  
 
Bilder, så klart..
 
 
Haha, hjärtat var trött efter ridpasset. Världens bästa.. ♥ Som jag älskar dig, skrutt. 
 
Underbaraste Mia var såklart med för att stötta och prata med mig för att få mig på andra tankar, så jag inte skulle vara så nervös när vi for.. Filmade gjorde hon också, så ska lägga upp två videos. Alldeles strax. Tack bästa Mia för att du är den du är! ♥ Puss.

Kommentarer
- Mia

Puss!!

2015-04-20 @ 11:53:20
URL: http://miaragnarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.