It's been a long day,

Jag har äntligen bytt jobb igen, tillbaka på dagis sen i måndags. Slipper sitta själv, instängd på ett kontor med mina egna tankar hela dagarna. Inte för att det gör så stor skillnad just nu, jag har inga korta dagar längre. Alla dagar är mörka och långa. 



Så jävla trött ikväll. Ska nog lägga mig nu, kvart över sju. Kan behövas. 


How could we not talk about feelings when feelings all that we got?
Everything I went through, you were standing there by my side
And now you gonna be with me for the last ride

It's been a long day, without you my friend
And I'll tell you all about it when I see you again
We've come a long way, from where we began
Oh I'll tell you all about it when I see you again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.