Liten skit

Kan inte annat än le åt mig som liten. Inpackad i så sjukt många lager, men rätt söt ändå. Är glad över att mina föräldrar hade mig ute mycket när jag var liten, det har nog bidragit till att jag gillar det nu när jag är äldre med. Att få vara till fjälls, köra skoter och grilla med familj/släkt. Eller bara ta längre skogspromenader i alla årstider, för att komma undan vardagen lite.
Här var jag riktigt liten, med Ebba. Som låg och vaktade mig när jag sov. Uppväxt med djur, förmodligen därför jag har några själv nu. Ibland behöver man titta på bilder, för att få minnas och återberättat för sig. Hur allt var, när det var bra och tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.