Kapten

Min lilla skrutt blev så fin och nöjd i sina nya benskydd från Hööks. Vågade sätta på och prova dom efter han blivit duschad, haha. Dom passade perfekt och han verkade väldigt nöjd med dom under ridturen igårkväll. 
 
Och syns gör vi på ridturen, vill jag lova.. Hej reflexmonster!
 
Däremot upptäckte jag ett bekymmer med hans rygg.. Kunde knappt sitta ner i sadeln, så efter halva ridturen insåg jag att det var bäst att kliva av. Fick gå resten av vägen hem. Så under dagen idag har jag fått kontakt med en tjej som utför hästmassage och är under utbildning till equiterapeut. Hon har varit till vårt stall en gång tidigare för att behandla Vinda och fick bra betyg av Catta, så tänkte prova henne även på min prins. 
 
Så idag blev det massage och en promenad, men med en väldigt slö häst. Fick släpa han runt. Stor skillnad mot när man rider, haha. Supermysig stund, och extra roligt att min Milla råkade ha stallkvällen så man fick sällskap. 
 
Nu får vi hoppas att massören dyker upp så fort som möjligt så vi får bättre koll på vad som händer med Kaptenen. Sen ska allt bli bra igen. Tills dess, stay positive! Puss

Kommentarer
- Milla

Posetiva tankar all the way baby!

Svar: Yesbox! Vi kör på det, så löser allt sig.
Hanna

2015-09-27 @ 01:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.