Puzzel

Oh, tillbaka på mitt favoritdagis och trivs som fisken i vattnet. Haft en lagom lång fredag med mycket tok och bus på jobbet. Härligt som tusan. Nu har jag fastnat framför Sex and the City i väntan på tinad kyckling. Efter middag bär det av på ännu en fantastisk ridtur med Catta. Jo jag kan veta att det blir fantastisk, för humöret är på topp och det är en av mina favoritsysselsättningar en fredagkväll. 
 
Vilken jävla läckerbit till häst jag skaffat mig, mums!
(bild från vår första och enda sväng till ridhus, än så länge)
 
På tal om hästar (för ovanlighetens skull), så råkade jag snubbla över en riktig skatt hemma hos Catta när jag va där på mys igårkväll. Så i helgen ska jag gotta ner mig i en massa NH och få grunderna inprintad bakom ögonlocken så att alla steg med Robban blir rätt! Alltid när jag börjar med grunderna med en ny häst blir jag osäker och litar inte på mina egna kunskaper, så det här var toppen. Nu får jag en riktig genomgång och det slutar förhoppningsvis med en väldigt bra kommunikation mellan mig och min snälla häst. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.