2015

Dom sista månaderna på året 2015 har varit förödande för mig. Jag har aldrig velat ge upp så mycket som då. Ge upp om livet, hoppet och allt det där. Men, jag lovade mig själv att fortsätta framåt. Att inte ge upp, att inte försvinna iväg till det där mörka stället som är så svårt att lämna efter en tid.
 
 
Någon gång kanske jag skriver ner allt, men just nu måste jag bara fortsätta framåt. För om jag stannar upp, om så bara för en sekund, kanske jag fastnar igen. Så här, lämnar jag året 2015.. För den här gången.
 
Nu, innan jag gör någonting annat.. Så ska jag göra om min blogg. Jag behöver en ny design, för att klara av att logga in här och fortsätta skriva. Jag har velat skriva, men inte känt som om det fanns någon mening. Som om ingen skulle bry sig om jag slutade. Men, så fick jag en liten knuff från oväntat håll idag och det var precis vad jag behövde. Tack! Ha lite tålamod nu, så kommer det snart upp något. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.