Full rulle

Det blev en fullspäckad dag idag. Började morgonen med en barbackatur i skogen. HELT FANTASTISKT! Catta på Vinda och Cristine på Piltur hängde med, dock har Piltur varit skadad en längre tid och precis blivit igångsatt med skritt så dom vände efter en liten stund för att återvända hem till stallet. 
(Catta påpekade att Robban's man har växt på rätt bra sen han kom till mig. Som fd. travare är han klippt, men nu ska det sparas ut. Underbart med lång man och lugg!)
 
Jag vet att sadeln till Robban inte legat perfekt och det fick jag bekräftat idag. Första turen barbacka och han var rätt annorlunda att rida. Samma pigghet men lättare att bli avslappnad och söka sig nedåt, samt att han verkade mera nöjd. Inga enorma tecken, men frustade lite och kändes bara annorlunda. Så ska byta koppjärn på sadeln och se om jag hittar någon padd att placera under till en början, får vi se hur det funkar. 
 
 
Efter ridturen for jag och Jimmy till Brunflo. Hälsade på Sandra och barnen. Alltid lika kul. Dom fick sina julklappar, bättre sent än aldrig, och vi fick varsin med. Så snällt! Fick ett superfint hängsmycke som jag direkt satte på nyckelringen. Så nu följer grabbarna med vart än jag är ♥
 
Vi fick lunch och sen fika. Pysslade på med att göra armband och måla lite målarbok, sen bar det av till Andreas för lite mer fika. Han fyllde år igår, så grattis till han! Avslutade hos mina kära föräldrar för en sen middag och lite glass. Känns att man fyllt magen idag, haha.  Nu ligger vi i sängen, eldar i kaminen och ska väl kanske titta på en film innan det är sovdags. Det är en ny dag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.