Mysliv!

Det känns som hela mitt liv går ut på mys nu för tiden. Haft en mysig jobbdag på mitt favoritställe och fick en supermysig kvällspromenad med alla mina grabbar. 
 
Hade tänkt rida ikväll, men när Jimmy sa att han och hundarna ville följa med blev det att tömköra Robban och ha grabbarna brevid. Mycket härligt och uppfriskande! Hoppas på flera såna promenader framöver. Funkar superbra för att vänja hästen vid hundarna och tvärtom, så jag kanske kan börja ta med hundarna på ridturer så småningom. Joppe har jag haft med förr, men Junior är lite för rädd än. Blir bra att få jobba på det. 
 
Imorgon väntar en väldigt kort jobbdag, sen en riddejt med Malin och Vinda klockan 13. Längtar tills imorgon så tror jag tar och nattar nu på en gång. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.