Vardag igen

Imorse tog jag väldigt god tid på mig att göra olika saker. Mockade och gjorde klart allt inför insläppet ikväll, städade helt undan julen, sortera i mitt skåp och städade lite i sadelkammaren. Det var en väldigt mysig morgon vill jag lova. 
 
Synd det är så få timmar som det är ljust nu, hade velat hinna med hur mycket som helst medans det är ljust idag. Men det är bara att glömma. Jag kommer få välja. Hm.. En promenad i skogen med hundarna ska jag ta, sen gå ner till stallet för att skotta av logebron, sopa hö på logen och ge Vinda sitt lunchhö då hennes automatiska grind var trasig. Förhoppningsvis hinna ut på en ridtur också. Sen borde jag hinna klämma in lite tvätt, disk och dammsugning innan gubben kommer hem för middag. Borde ha varit till stan en sväng med, men det får nog bli en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.