Mage..

Jag har väl inte varit direkt blyg i mitt liv, vare sig med åsiktsdelning eller att visa upp/trivas med min kropp. När man är gravid är det väldigt accepterad med kroppsbilder, det är nästan ett krav egentligen. Att visa upp den växande magen, och det gör jag gärna.. Med stolthet. ♥    Så vill man inte se hud, får man blunda.. 
 
 
Det börjar kännas mer och mer.. Det bor en riktig vilde där inne, dock har vi ingen koll på om det är en pojke eller flicka. Jimmy ville vänta tills den kommer, så jag gav med mig.. Egentligen spelar det ingen roll, men känslan säger mig att det är en grabb.. Haha, får se hur rätt eller fel jag har vid förlossningen. 
 
Den sprattlar och lever om som tusan. Vid varje tillfälle som jag stoppar i mig något att äta blir det livat, så tydligen är bebis lite lik mig som verkligen gillar mat och gottis. Sen lever den gärna om kvällstid, när man försöker sova.. Såklart.. Man vill inte missa något heller, så man ligger där med ett fånigt flin och känner efter minsta lilla rörelse. 
 
Skrutten är beräknad att komma den 16 November, jag vet inte hur vi ska orka vänta fram tills dess.. ♥

Kommentarer
- Milla

Ja gissar helt klart på att de är en bonna tös i magen. 😊❤

Svar: Du är på Jimmy's sida då, haha 😁
Hanna

2016-06-22 @ 23:07:09
- Maya

Längtarc

2016-06-23 @ 00:36:48
URL: http://mayasblogg.net
- Erika Palmqvist

Så mysigt! Det har hänt en hel del på magen :D

2016-06-23 @ 02:24:00
URL: http://ereeka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.