SOMMAR!

Jaa, det är sommar och det händer mycket just nu. Nästan för mycket.
 
Vi börjar såklart med Robban, min bäste herre. Han myser omkring på bete och har blivit igångsatt efter hälta bak. Efter en koll hos veterinären i januari fick han vila i två månader på grund av senskador i bakbenen som jag varit medveten om, men som jag inte märkt av och trodde/fått höra var utläkt. Efter två månaders vila blev det återbesök hos veterinären med goda besked, han var så bra han kan bli efter ett liv som travhäst. Nu väntar en väldigt långsam igångsättning och sen får vi se vad han kommer hålla för, men med lite extra engagemang med massage/streching/smörjning så är jag positiv.. Babysteg i rätt riktning så ska det nog gå bra! 
 
 
Bilden på Robban och Savannah (Catta's dotter) är en av mina absoluta favoriter.. Det är Robban i ett nötskal, hans absolut bästa sida. Mysfis ända in i benmärgen.. ♥ Mitt hjärta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.