Läängtan efter bebis!

Nu vill jag rikta lite uppmärksamhet till en god vän som snaart ska få bebis. Mia's häst Honey ska få fölbebis! Yeey!! Haha, sen ska Mia själv kläcka ur sig en bebis också. Alltså två bebisar inom loppet av några dagar, det blir mycket mys framöver känns det som. Men så himla kul och jag är mäkta glad för din/er skull. ♥
 
Vi har gått igenom en hel del och jag vill bara säga hur mycket jag uppskattar vår vänskap. All hjälp med hästarna, goda råd, goda middagar och allt annat mys vi har för oss. Tack! Jag är så himla lyckligt lottad att ha så fina vänner omkring mig. ♥ Och GRATTIS igen, till kommande bebisar!
 

Kommentarer
- Mia

😘😘😘❤️❤️❤️

2016-03-09 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.