All the single ladies, all the single ladies

Även om jag är för tråkig för att det ska florera rykten om mig på byn så vill jag ändå påpeka att Nej, jag är inte singel. Råkar bara ha fått för tjocka fingrar för att kunna ha på mig förlovningsringen, så den får snällt vänta på en kedja runt halsen tills min ordinarie kropp är i ordning. 
 
 
Lite tankar har man så klart om det faktum att kroppen kanske aldrig blir sig lik efter den här graviditeten. Själva förlossningen skrämmer mig inte lika mycket som att något kan hända, som kan komma att påverka mitt vardagsliv i månader eller till och med år när bebis väl är ute.  Jag har dom senaste åren verkligen gillat min lagomt kurviga, otränade kropp och nu är den en helt annan. 
 
 
 
MEN jag är konstigt nog helt förälskad i den här kroppen också. Trots väldigt begränsad rörlighet, värk överallt och plus nästan 20 kilo, är jag galet kär i den "lilla" kulan som huserar vår lilla knodd. Den bökar runt där inne varje dag, håller mig vaken om nätterna och är en riktig bråklus. Så just nu tänker jag leva för varje dag och bara njuta..
 
Just idag är vi i vecka 31 (30+4) och har 65 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.